23.04.
2021

Víte, že...

... lze reklamovat i použité zboží?

reklamace3Reklamovat vadu použitého zboží je možné stejně jako v případě nového. Za vadu odpovídá prodávající. Za vadu se ovšem nepovažují nedostatky, o kterých prodávající předem informoval. Je vhodné si ověřit, zde věc kupujete od právnické či soukromé osoby, případně se seznámit s recenzemi předchozích kupujících, pokud je to možné.

Číst dál: Víte, že...

21.04.
2021

Otevřeli jsme nové kontaktní místo v Dobrušce

Dobruska 111853 web

V pátek 9. 4. byl slavnostním přestřižením pásky zahájen provoz kontaktního místa Občanské poradny v Dobrušce. Slavnostního aktu se zúčastnili Miroslav Sixta, místostarosta města Dobrušky, Ing. Mgr. Simona Dolková, vedoucí odboru sociálních věcí města Dobrušky, Mgr. Leoš Dragúň, tiskový mluvčí a šéfredaktor Dobrusškého zpravodaje, Bc. Veronika Semeráková a Mgr. a Jan Hloušek, Ph.D., ředitel Občanského poradenského střediska, které kontaktní místo organizačně zaštiťuje. 

Číst dál: Otevřeli jsme nové kontaktní místo v Dobrušce

30.03.
2021

Víte, že...

… si můžete přivydělávat, i když jste registrováni na úřadu práce?

Pokud se člověk stane nezaměstnaným, může požádat o zprostředkování zaměstnání úřad práce (dále jen UP). Zároveň lze žádat o podporu v nezaměstnanosti, pokud mu na ni vznikne nárok. Bude tak vždy podávat žádosti dvě:
- žádost o zprostředkování zaměstnání (evidence uchazeče o zaměstnání)
- žádost o podporu v nezaměstnanosti – nelze podávat samostatně, vždy musí být i zaregistrován ke zprostředkování zaměstnání.

Nově je již možné podávat vyplněné žádosti včetně příloh na kterémkoli kontaktním pracovišti úřadu práce v místě obvyklého pobytu. Případně je možné žádosti podávat elektronickou cestou (prostřednictvím datové schránky či e-mailu se zaručeným elektronickým, podpisem) nebo zaslat poštou.

Číst dál: Víte, že...

24.03.
2021

Otvíráme nové kontaktní místo v Dobrušce

Od 9. dubna 2021 začne díky podpoře města v Dobrušce fungovat kontaktní místo Občanské poradny z Hradce Králové. Poradna bezplatně pomáhá všem, kteří se ocitli v tíživé životní situaci, nebo jim taková situace hrozí, ať už třeba z důvodu věku, zdravotních problémů, pro krizovou životní a sociální situaci, nedostatek informací, financí, nebo dovedností. 

Číst dál: Otvíráme nové kontaktní místo v Dobrušce

25.02.
2021

Víte, že...

... od 28. února 2021 je spuštěn pilotní provoz online finančního úřadu? Díky tomu bude řešení všech daňových povinností jednoduché, rychlé, moderní a hlavně online. U daně z příjmu fyzických osob navíc získáte na elektronické odeslání daňového přiznání jeden měsíc navíc, a to až do 3. května 2021.

Online finanční úřad mohou využít všechny fyzické a právnické osoby, které mají nějakou daňovou povinnost. Pomocí osobního daňového kalendáře si můžete nastavit upozornění, díky kterému vyřídíte vše včas. Lze i nastavit funkci pověření, která vám umožní nechat si daně spravovat někým jiným.

Pro přihlášení do online finančního úřadu je možné využít několik způsobů: e-Identitu pomocí elektronického občanského průkazu s čipem, službou MojeID prostřednictvím internetového bankovnictví, přes datovou schránku, nebo si můžete nechat přihlašovací údaje poslat a vyzvednout na svém finančním úřadě. Bližší informace a přístup do online finančního úřadu je na webových stránkách www.mojedane.cz.

24.02.
2021

Online přednáška Nakupování na internetu aneb Na co si dát pozor?

Nakupovani na internetu webObčanská poradna Hradec Králové zve širokou veřejnost na přednášku Nakupování na internetu aneb Na co si dát pozor?, která se uskuteční 1. 3. od 18 hod.

Číst dál: Online přednáška Nakupování na internetu aneb Na co si dát pozor?

12.01.
2021

Provoz občanských poraden v roce 2021

Od 4. 1. 2021 až do odvolání poskytují poradny v Hradci Králové, Náchodě a Jičíně osobní konzultace jen v naléhavých případech, a to v pondělí, ve středu a ve čtvrtek v běžných provozních hodinách jednotlivých poraden. Je vhodné se do poradny předem objednat. V méně naléhavých případech je možné v tyto dny a v úterý využít poradenství po telefonu, e-mailu, skypu nebo chatové poradenství na facebooku. Kontaktní místo v Kostelci nad Orlicí je pro osobní konzultace uzavřeno z důvodu uzavření Komunitního centra, ve kterém se poradna nachází. Děkujeme za pochopení!

21.12.
2020

PF 2021

PF OPS 2021

03.12.
2020

Uzavření poraden o vánočních svátcích

Ve dnech od 15. 12. 2020 do 3. 1. 2021 jsou Občanské poradny Hradec Králové, Jičín, Náchod a Kostelec nad Orlicí z důvodu čerpání dovolené, uzavřeny. V tomto období nebudou zpracovávány e-mailové dotazy, ani nebude možné využít chatové poradenství.

V urgentních případech je možné se na občanskou poradnu obrátit telefonicky (734 734 818) ve dnech 21. a 28. 12. 2020 od 9:00 do 15:00 hod.

Objednávat se do občanských poraden můžete od 4. 1. 2021 od 9:00 hod.

Děkujeme za pochopení.

06.11.
2020

Volné pracovní místo: účetní/správce/kyně rozpočtu

Hledáme nového kolegu/novou kolegyni do svého týmu na pozici účetní/správce/kyně rozpočtu. Jsme organizace, která již 21 let pomáhá komunitě v Hradci Králové řešit různé sociální problémy, ať už formou sociálního poradenství, pořádáním vzdělávacích aktivit, rozvojem dobrovolnictví nebo tréninkovou kavárnou a bytem v rámci sociální rehabilitace. Nebojíme se ani větších výzev a realizujeme projekty podpořené z EU. Jsme malý a přátelský pracovní kolektiv, který si zakládá na dobrých vztazích a kterému záleží na dobré věci, které se v práci věnuje. Pracovní pozice u nás může být příjemným startem pro člověka, který se vrací na trh práce po rodičovské dovolené a hledá takové pracovní podmínky, které mu umožnit sladit zaměstnání a péči o malé dítě či rodinu. Naše sídlo se nachází v centru města a je dobře dostupné MHD. Vlastní pracovní stůl, možnost ohřevu oběda či účast na všech interních akcích je samozřejmostí. Staňte se součástí naší malé snahy udělat svět o něco lepším místem!

 

Rozsah úvazku: zkrácený (dle dohody, min. 0,5 – možnost nárůstu), vhodné i pro osoby na RD

Pracovní doba: dle dohody (min. 2 dny v týdnu, částečně home office)

Požadavky: odpovídající vzdělání ekonomického směru (min. SEŠ), znalost podvojného účetnictví, mzdové agendy a závěrkových operací, flexibilita, spolehlivost, samostatnost, práce na PC (Word, Excell, Internet), zkušenosti s účtováním projektů a tvorbou rozpočtů (zkušenosti s účetnictvím neziskových organizací vítány)

Nabízíme: pracovní smlouva, metodické vedení (úzká spolupráce s ředitelem organizace), možnost dalšího profesního rozvoje

Nástup: 1. 2. 2021

Číst dál: Volné pracovní místo: účetní/správce/kyně rozpočtu



Rychlé kontakty

Obč. poradna Hradec Králové

PO, ČT 8-18, ÚT, ST 8-15

  • +420 734 734 818
  • Obč. poradna Náchod

    PO 9-18, ÚT, ST 9-15, ČT 9-17

  • +420 734 370 960
  • Obč. poradna Jičín

    PO 8-18, ÚT, ST 8-15, ČT 8-17

  • +420 736 472 676
  • Clubcafé PESSOA

    Dle aktuálního programu

  • +420 736 472 678
  • Kalendář akcí

    listopad 2024
    Po Út St Čt So Ne
    28 29 30 31 1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 1